Ads Top

Mitt hjerte alltid vanker



Photo Credit: Floating Imitations spotted this 'angel of the morning' in a cemetary in Drumheller, Alberta, Canada.


Mitt hjerte alltid vanker


Mitt hjerte alltid vanker i Jesu fødte rom


Der samles mine tanker som i sin hovedsum

Der er min lengsel hjemme, der har min tro sin skatt

Jeg kan deg aldri glemme velsignet julenatt



Akk, kom jeg opp vil lukke mitt hjerte og mitt sinn

Og full av lengsel sukke, kom Jesus dog her inn

Det er ei fremmed bolig, du har jo selv den kjøpt

Så skal jeg blive trolig, her i mitt hjerte svøpt



Jeg gjerne palmegrene vil om din krybbe strø

For deg, for deg alene jeg leve vil og dø

Kom la min sjel deg finne sin rette gledesstund

At du ble født her inne i hjertets dype grunn




How much i love this song i can't describe..This melody speaks right to my heart :'( . I love it like i have heared mored than 1000 time s and its the first time.Maybe in other life the past one!My God i have a vision of the future !!! You can escape from your destiny ! I know the end after me is saw the picture !

No comments:

Powered by Blogger.