Ads Top

DESPOINA VANDI -> EIMAI EGW/ it's me

Greek pop star Despina Vandi performs live her song 'Ime ego' (It's me) from the album 'Gia'
during her last concert for the summer of 2003 at Likavitos,Athens.
THANK YOU !!!! CostantinosP for this amazing video!!!





lyrics
Εγώ που κρυφα σε κοιτάω /I, that secretly look at you
και στιγμές μετράω για /and count the moments
να σε συναντήσω /to meet you
εγώ που κοντά σου γλυστράω/ I, that near you slide
και σου χαμογελώ /and smile at you
εγώ που για σένα ρωτάω / I, that ask about you
και μηνύματα στέλνω/ and send messages
στο κινητό σου /to your phone
να μ' αγαπήσεις προσπαθώ/ to make you love me I try

Είμαι εγώ η κρυμμένη φωτιά/ I am the hidden fire
η αγάπη που λες ότι ψάχνεις/the love you say you're looking for
είμαι εγώ κοιταξέ με καλά /It's me, look at me closely
είμαι ο έρωτας που αναζητάς /'m the love you want
είμαι εγώ το φιλί το γλυκό/I am the sweet kiss
που σου λείπει από τη ζωή σου /that's missing from your life
είμαι τ' άλλο σου μισό /it's me, I'm your other half

Εγώ που ζητάω αφορμές /I, that look for occasions
έστω μια φορά να βρεθώ πιο κοντά σου/ to at least once get closer to you
εγώ δεν φοβάμαι το χθες /I am not afraid of yesterday
πώς αλλιώς να σ' το πώ /how else to tell you
εγώ που τη νύχτα κρυφά /I, that secretly at night
μπαίνω σαν σκιά στα μικρά όνειρά σου/ enter your little dreams like shadow
να μ' αγαπήσεις προσπαθώ /to make you love me I try

Είμαι εγώ η κρυμμένη φωτιά /I am the hidden fire
η αγάπη που λες ότι ψάχνεις/ the love you say you're looking for
είμαι εγώ κοιταξέ με καλά /It's me, look at me closely
είμαι ο έρωτας που αναζητάς /I'm the love you want
είμαι εγώ το φιλί το γλυκό / I am the sweet kiss
που σου λείπει από τη ζωή /that's missing from your life
είμαι τ' άλλο σου μισό it's me, /I'm your other half

No comments:

Powered by Blogger.